top of page

Πέρα από τα Λόγια: Πώς να Ακούσεις τι Πραγματικά Θέλει η Πελάτισσά σου

  • Εικόνα συγγραφέα: ikonomakis
    ikonomakis
  • 17 Ιουλ
  • διαβάστηκε 3 λεπτά
Πέρα από τα Λόγια: Πώς να Ακούσεις τι Πραγματικά Θέλει η Πελάτισσά σου

Η επικοινωνία στον χώρο της κομμωτικής είναι πολύ περισσότερο από μια απλή ανταλλαγή πληροφοριών. Είναι μια τέχνη που απαιτεί ευαισθησία, κατανόηση και την ικανότητα να "διαβάζεις" πέρα από τα λόγια που ακούς. Κάθε πελάτισσα που κάθεται στην καρέκλα σου φέρνει μαζί της όχι μόνο μια εικόνα για το πώς θέλει να φαίνονται τα μαλλιά της, αλλά και συναισθήματα, ανησυχίες, προσδοκίες και συχνά φόβους που δεν εκφράζονται ρητά. Η ικανότητά σου να κατανοήσεις αυτή την πολυπλοκότητα και να ανταποκριθείς σε αυτή καθορίζει όχι μόνο την επιτυχία της υπηρεσίας αλλά και τη δημιουργία μιας σχέσης εμπιστοσύνης που θα διαρκέσει χρόνια.


Πολλές φορές, οι πιο σημαντικές πληροφορίες δεν έρχονται από αυτά που λέει μια πελάτισσα, αλλά από αυτά που δεν λέει. Η γλώσσα του σώματος, οι εκφράσεις του προσώπου, ο τόνος της φωνής, και ακόμα και οι παύσεις στη συνομιλία μπορούν να αποκαλύψουν περισσότερα από μια λεπτομερή περιγραφή. Όταν μια πελάτισσα λέει "θέλω κάτι διαφορετικό" αλλά η φωνή της προδίδει αβεβαιότητα, ή όταν περιγράφει ένα δραστικό χτένισμα αλλά τα χέρια της παίζουν νευρικά με τα μαλλιά της, αυτά είναι σήματα που χρειάζεται να αναγνωρίσεις και να ερμηνεύσεις. Η παρατήρηση αυτών των μη λεκτικών σημάτων απαιτεί παρουσία και προσοχή.


Κάθε επιθυμία για αλλαγή κρύβει πίσω της μια ιστορία, και συχνά αυτή η ιστορία περιλαμβάνει φόβους και ανησυχίες που η πελάτισσα μπορεί να μην αισθάνεται άνετα να εκφράσει ανοιχτά. Ο φόβος ότι το νέο χτένισμα δεν θα της ταιριάζει, η ανησυχία ότι θα φαίνεται πολύ διαφορετική, η αβεβαιότητα για το πώς θα αντιδράσει το περιβάλλον της - όλα αυτά είναι φυσικά συναισθήματα που συνοδεύουν κάθε αλλαγή. Η ικανότητά σου να αναγνωρίσεις αυτούς τους φόβους και να τους αντιμετωπίσεις με ευαισθησία είναι κρίσιμη. Όταν μια πελάτισσα λέει "θέλω κάτι νέο αλλά όχι πολύ δραστικό", δεν εκφράζει μόνο μια αισθητική προτίμηση - εκφράζει την ανάγκη της να αισθάνεται ασφαλής μέσα στην αλλαγή. Η δουλειά σου είναι να δημιουργήσεις ένα περιβάλλον όπου αυτοί οι φόβοι μπορούν να εκφραστούν και να αντιμετωπιστούν.


Η ικανότητα να κάνεις τις σωστές ερωτήσεις είναι εξίσου σημαντική με την ικανότητα να ακούς τις απαντήσεις. Αλλά οι σωστές ερωτήσεις δεν είναι πάντα οι πιο προφανείς. Αντί να ρωτάς μόνο "τι θέλετε να κάνουμε σήμερα;", μπορείς να ρωτήσεις "πώς αισθάνεστε με τα μαλλιά σας τώρα;" ή "τι σας ενοχλεί περισσότερο στο τωρινό σας χτένισμα;". Αυτές οι ερωτήσεις ανοίγουν έναν διάλογο που πηγαίνει πέρα από την επιφάνεια. Επίσης, είναι σημαντικό να κάνεις ερωτήσεις για τον τρόπο ζωής της πελάτισσας. Πόσο χρόνο έχει διαθέσιμο για styling κάθε πρωί; Ποιες είναι οι καθημερινές της δραστηριότητες; Πώς θέλει να αισθάνεται όταν κοιτάζεται στον καθρέφτη; Αυτές οι ερωτήσεις σε βοηθούν να κατανοήσεις όχι μόνο τι θέλει αισθητικά, αλλά και τι είναι πρακτικό και λειτουργικό για τη ζωή της.


Τα μαλλιά είναι βαθιά συνδεδεμένα με την ταυτότητα και την αυτοπεποίθηση κάθε γυναίκας. Όταν μια πελάτισσα θέλει να αλλάξει τα μαλλιά της, συχνά αυτό που πραγματικά ψάχνει είναι να αισθανθεί διαφορετικά για τον εαυτό της. Μπορεί να περνάει μια δύσκολη περίοδο στη ζωή της και να θέλει να αισθανθεί ανανεωμένη, ή μπορεί να έχει επιτύχει κάτι σημαντικό και να θέλει το εξωτερικό της να αντικατοπτρίζει αυτή την εσωτερική αλλαγή. Η κατανόηση αυτών των συναισθηματικών αναγκών απαιτεί ευαισθησία και εμπάθεια. Όταν μια πελάτισσα μοιράζεται μαζί σου προσωπικές πληροφορίες - είτε πρόκειται για έναν χωρισμό, μια νέα δουλειά, ή απλώς την επιθυμία να αισθανθεί πιο όμορφη - αυτό δεν είναι τυχαίο. Σε εμπιστεύεται να την βοηθήσεις όχι μόνο να αλλάξει την εμφάνισή της αλλά και να αισθανθεί καλύτερα για τον εαυτό της.


Κατά τη διάρκεια της διαδικασίας, είναι σημαντικό να επιβεβαιώνεις συνεχώς ότι κινείσαι προς τη σωστή κατεύθυνση. Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ρωτάς συνεχώς "είστε ευχαριστημένη;" Ερωτήσεις όπως "πώς αισθάνεστε μέχρι τώρα;" ή "είστε ευχαριστημένη με την κατεύθυνση που παίρνουμε;" μπορούν να ανοίξουν έναν διάλογο που θα σε βοηθήσει να διορθώσεις την πορεία πριν να είναι πολύ αργά.

Πέρα από τα Λόγια: Πώς να Ακούσεις τι Πραγματικά Θέλει η Πελάτισσά σου

Κλείσε τώρα το ραντεβού σου στο Ikonomakis για μια εξατομικευμένη διάγνωση και ανακάλυψε τις εξειδικευμένες υπηρεσίες μας, που θα ενισχύσουν την υγεία και την ομορφιά των μαλλιών σου. Επικοινώνησε μαζί μας στο 2118004132 ή επισκέψου την ιστοσελίδα μας στο www.ikonomakis.gr  για περισσότερες πληροφορίες. Μην περιμένεις, κάνε το πρώτο βήμα για τα μαλλιά που ονειρεύεσαι! #ikonomakis #healthyhair #appointment #hairsalon #haircareroutine #hairpsychology #hairstyle 


Σχόλια


©1997-2022  by ikonomakis

​Σας περιμένουμε

Δευτέρα: Κλειστά

Τρίτη: 10:00-20:00

Τετάρτη: 12:00-20:00

Πέμπτη: 10:00-20:00

Παρασκευή: 10:00-20:00

Σαββάτο: 9:00-17:00

Κυριακή: Κλειστά

  • Facebook
  • Instagram
  • TikTok
  • Youtube
  • LinkedIn

Hrakleitou 117

Patima Chalandriou, 15238

2118004132
info@ikonomakis.gr

bottom of page